Hej bloggen! Jag tänkte att jag skulle starta denna lilla blogg med en liten introduktion, av mig själv och av mina tankar för denna blogg! 
 
Jag heter då Alva och jag går sista året på Fryshusets gymnasium. Jag spenderar all min tid på internet eller möjligen på Sephora. Jag lägger ner alla mina pengar på smink och hudvård, och mat! Och kaffe på Espresso house! 
Jag gillar riktigt dåliga filmer, och tydligen att se riktigt riktigt dum ut. 
 
När gymnasiet är över så ska jag åka som Au Pair till USA, något som jag har velat göra i många många år. Det har verkligen varit en dröm för mig i så många år att det känns helt konstigt nu när jag faktiskt får börja ansöka och verkligen börja mitt äventyr. 
 
 
Jag har två vänner som vet alldeles för mycket om mig (gonna have to kill them sooner or later).
 
Vendela och jag klickade redan första gången vi träffades i sexan, vi hade båda väldigt fula väskor och inte det bästa ögat för mode direkt. Seven years later and still going strong, men nu med lite bättre kläder och bättre brow game. 
 
Felicia går i min klass och vi har varit oskiljaktiga sen början av tvåan (vi fick faktisk höra senast igår att vi lät som ett gammalt gift par). Vi spenderar all tid tillsammans, på gott och ont, och våra väldigt olika personligheter kompletterar varandra på något konstigt sätt. 
 
 
På denna blogg hade jag tänkt skriva lite om det jag gör, men kanske mest skriva om smink och skönhet eftersom det är det jag tycker är roligast. Och mitt liv är verkligen inte spännande nog för att fylla en hel blogg. Det kommer troligen komma upp lite saker om mitt planerande och sökande inför mitt år i USA också. Jag kommer lägga upp många bilder och kanske lite musik ibland.
Jag kan inte lova att jag kommer uppdatera varje dag eller så men jag ska verkligen försöka få upp så mycket som möjligt. 
 
Så om du är intresserad av Smink, skönhet och det otroligt spännande liv jag lever så tycker jag att du ska kolla in igen. 
 
Hej hej
 
 

1 kommentarer

Felicia

15 Jan 2014 21:02

JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN JAG KAN HANTERA

Kommentera

Publiceras ej